Saturday, October 9, 2010

To SP with mama..

Hari ni..another kamikaze action..
Aku oncall hari ni..tp dgn brani matinye..
aku jalan2 ngn mama ke SP lps keje half day td.. (dah slalu buat..tp dh kene marah ngn bos..msh bdegil..huhu)

Time kilija..
smpat gi snap gmbr jap..
hr ni pts tak ramai, alhamdulillah..
siap blh tunggu pkl 1 smbil bc paper lg..
kalau tak, jgn nak harap dok relaks..pkl 3 br blk kot..


Before ke SP, singgah jap kt kedai basuh kete..
Dasat kete aku, dah lame tak basuh..
Ye la..sbb asik ujan je..sgtlah rugi duit kalo basuh..
malah, ia akan mengecewakan jugak bila tgk kete kotor blk dlm masa kurang 24jam..

Di SP:
Pegi makan..
Appoinment.
Then, makan lagi..malam br balik.

Smpai SP pkl 3.


Lunch kt sini.
'Q' Bistro.
Kat Tesco baru.
Tp owner die bkn Que Haidar rasenye. Ntah. tak sempat lak intebiu pekerja die td..

Podorono (Spagetthi bolognaise je..name kan main..tp aku suke sbb simple..tak byk smpah sgt..=) )
Air hebat! Banana Cappucino Ice Blended..yummy!!
Mama makan Mee Goreng Mamak je..gile byk die buat, x abis pun mama mkn.


Pastu, jenjalan jap mentara tunggu kul 4.30pm. ada appoinment kul 5..

Lps di'manja'kan, kami menuju ke Tesco lama plak..bsebelahan ngn tmpt kami dimanjakan td..
Sbb nak solat maghrib.
Lps solat..mama nak makan KFC.

Mama ngan Snack Plate (iye ke name ni? yg 2 ketul ayam tu..)
Aku ngn... HAPPY MEAL!!!
Behhoo..dpt mainan..
Actually sbb kuantiti die sikit..tu sbb aku suke order yg ni.. he

Lps makan, dlm pkl 9 kami blk..
kul 11 smpai rumah..
Pastu aku bk internet.
Smpai skarang (kul 1.20am) masih mengadap update blog..

Gilak kau!
Esok kilija lagi dowh!!

Mari kita tutup laptop dan tutup mata!!
(Bismikallahumma ahya wa amuut: Dgn nama Allah, aku hidup dan aku mati)

2 comments:

Nurul Ashikin said...

iman dari dulu dok pisang xhabis2 ;p sodap sangat la tu xD

P/S: bantal peluk akak is pisang! heheh...besau, nak same tinggi kat tang dagu akak heheh

~ I M A N ~ said...

kak shiking msh ingat?? *terharu*

bestnye bantal peluk akak!! sy xpakai bntl peluk..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...