Monday, October 18, 2010

CENGENG (post lepas geram sbb 'teringat' >=] )

CENGENG.

Antara kelemahan aku adalah melihat lelaki mengalirkan air mata.
Org lelaki kan kuat..mane blh senang2 nangis..
kalau yg senang2 nangis tu, aku anggap kau tak 'cukup' lelaki kot..hehe

Kalau seorang lelaki mengeluarkan air mata, mesti sbb perkara tu betul2 menyedihkan, yg tak bisa tertahan dek kemachoan dan kelakian die..so perkara itulah yg mbuatkan aku ikut ter'feel' sama..huhu. ye, betul. Aku mudah tersentuh kalau tgk 'lelaki' menangis. Cair beb!!
(erm..di-' '-kan perkataan lelaki tu utk menegaskan bahawa aku maksudkan, mereka mestilah di kalangan lelaki sejati..yg kuat hatinya.yg tak manja..yg macho..yg matured. Sbb kalau mereka lelaki lembik, lelaki dayus, lelaki cengeng..sorry. Airmata tu aku tak feel sangat..ngeng!! :p )

Tapi kan..aku penah tertipu dgn tangisan seorang lelaki yg penah aku sayang..
Ye la..dat maknorsia la..
Aku tertipu dgn airmata yg die keluarkan kt KL Sentral time kami jmpe last April..

BODOSSSSS!!
airmata palsu.
dan aku siryes tertipu.
aku btambah terharu bile tgk die sebak ckp psl our relationship dan mbuatkan aku btambah yakin dgn cinta dia..

Tp rupenye semua tu palsu!
Aku x paham camner die blh bijak berlakon gitu.
hebatla!! aku je yg mengong blh terpedaya.
TAIKKK!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...