Sunday, October 10, 2010

Aktiviti pagi yg tak sehat..

Smalam aku tido lewat siapkan mende alah ni..


Sbb spatutnye pagi ni ada Mesy J/kuasa Ubat, di mana aku perlu bentang hasil kajian ni dlm meeting tu. (Ala..nnti2 la aku btau tentang kajian VEN/ABC ni. Kali ni nk cite psl lain la!)

Pagi2 datang keje, trus ngadap komp lagi sbb masih ada perkara yg msh belum selesai. Memang tak sempat la nak dispense pg ni..
(gilak! actually kami ade target yg perlu dicapai..setiap org ade target msg2. Macam aku, aku kene capai 15% utk dispense..tp aku br capai 10% kot..sbb byk keje sgt kt stor, so byk ari aku x pg dispense kt OPD)

Sambil2 buat tu..dpt notification emel masuk. Aku buka la..
"Title: Penangguhan Mesyuarat Ubat"
Dengan ini dimaklumkan bahawa mesy ubat yang dijadualkan berlangsung pd petang ini akan ditangguh ke 20hb okt..

Aku reply kt bos:
"Hoyeaaaahh!! Ok. Nak p dispense..hehe"

Then aku trus menuju ke OPD utk dispense..tanpa meneruskan keje yg perlu aku siapkan tu..
(aiyyoo..mau kejar itu..mau kejar ini..terpaksa lorh delay lagi..)

Tgh2 dispense tu, aku tpandang sorang pts tu dr jauh..
Pts ni die lelaki..tp cam lembut2 punye type..
Jalan lenggok kanan lenggok kiri punye..
Kalah aku..huh

Aku tgk, eh..rambut die dh panjang la..
Siap jalan lenggang lenggok smbil menggoyang2kan kepala lagi..
So rambut yg diikat tu godek2 goyang kanan kiri..

Aku pun lantas memanggil colleague yg berada di sebelah,
Aku: Hj, tu..tgk pts tu..rambut die dh panjang...hihi
(note: ni Hj mude ni..bkn pakcik2..)
Hj: Mane?
Aku: Tu..yg nak menuju ke toilet tu..tgk la..
(smbil aku cover2. Cakap x tgk hj tu..smbil tgk obat, nak tekan no smpat lagi tu..)
Hj: Ooo...hish ko ni.. dispense dulu iman..pagi2 lagi dh buat aktiviti ek..
Aku: Ngengggg!!! (huhu..maluuu!)
Tetibe Loh (another colleague) yg berada di seblah aku trus tergelak sbb aku di smash sebegitu..

(p/s: ceitt..Hj ni..kalau tak die yg slalu ngumpat dulu..die yg slalu suruh aku usha kalau ade pts pelik..skali pagi2 ni jd baik la plak..ingatkan aku ade geng..huh!! Pastu, actually pts tu, dulu die yg tunjuk dulu kat aku..huhu. Malu i! Tp aku pun gelak besar kena smash gitu. ceitt ko Hj! haha..)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...