Sunday, October 24, 2010

[Museum of Broken Relationships]..some artifacts to be donated.


Pernah tgk mende ni??
Hari tu la..2 hari lepas kot..
Ade psl mende alah ni keluar kt akhbar..
So sementelah itu..aku teringat la plak..aku ade byk jugak artifak yg blh disumbangkan..

(ceyy..tajuk bkn men tulis english..skali isi kandungan..hampehh!! nak bahasa ibunda jugakkk ;p)
"I sound stupid when i speak English" - Saripah

Antaranya:

Pecah kaca, pecah gelas
Lepas baca, harap balas
(abaikan pantun.tiada kene mengena)

Diari.
Menyimpan cerita sepanjang 2004.

Lunyai dah die..

Wah ada surat.
Ok. Bace sket sudaa..

Saje nk tayang tarikh =)

Godek lagi..godek lagi..
Eh!! ada Hafiz hamidun!
Haha..dulu aku peminat die ni..
Tp gmbr ni gie yg bagi..
Tea bg kt die..die bg aku..
Best kan?? hee

Ok, LAGI?

Nah.
Ini cerita 2005-2006 gitu kot..
Ok. Tu je.

NEXT!

Eh..kad abg Han pun ade??
Sebnarnye die bg kad ni utk jmput sedare mare i30..
Aku dh jemput kt 'circle'.
Kad aku simpan la..
Takkan nak kerat sorang sket kot..

NEXT!

Printed version of YM's chit-chat.

Tak tebal mane pun..tak bleh lawan tebal diari lagi..

Dah. Dah.
NEXT!


Got this during my Convocation day back in 2007

"Bila lelaki berbicara...."

Tak caye 2007? Tgk sendrik la..
Kalau dh percaya, br leh tgk yg seterusnya.

NEXT!

C.O.N.G.R.A.T.U.L.A.T.I.O.N.S

Eh, ko dapat lagi 1 kad ke iman?

Huish, mane de.
Ni aku yg beli ni..
Bajet die grad thn ni la..
I mean, tahun kad ni dibeli..
Aku beli ngan ika ari Jumaat time lunch panjang.
It was back in 2008.

Resit pun ade lagi.

Sebab pe ko pilih kad ni?
Yela..mmg la menarik..tp nape tak kad lain?

Ohh..takde la..
cantek pe???
Lagipun..sbb die tulis gini kt dlmnye..

Mase aku pilih kad ni..
Mmg aku maksudkan ayat ni utk die..
Skarang...emmm..
emmm...
emmm..
emmmm..

Dah2..tak yah la cakap.
gagap!

Tp tak sempat aku smpaikan mende alah ni..
Kami dh bercerai..
Emmm...

DAH.DAH.
MALAS AKU NK DENGAR.
SO, ADA LAGI TAK??


Ok..abish da....
Hehe..

Dan mereka kesemua ini tersimpan rapi di sini:

Sumpah time aku buat operasi snap gmbar2 ni..aku tak bace langsung isi kandungan artifak2 ni..
Aku bukak balik pun just sbb nak buat post ni.
Lps ni aku simpan balik..
Dan dgn penuh kepastian, aku mmg tak teringin pun nak bukak balik nak bace segala yg tercatat.

Aku sangat mengong dulu.
Aku tau.

Ye la..
Skarang la aku br sedar kemengongan diri..
Before ni buta.

_______________________________________________________
So, amacam?
Rasenye nak dak museum ni terima artifak aku???


6 comments:

Xiet_Enigma said...

ERM...Drpd bg kat museum utk tontonan, better sedekah kat rumah no 2-3-13... tapi xnk semua... nk gelas tu.gelas tu cantek! Hehehe....

Iman!
gilor!
Hehehe... saje je....

Xiet_Enigma said...

Cehhhh, tak pasal2 cheq pun teringat sama zaman muda-mudi dulu...herm...best la dulu....best sgt... Hahahah

(dalam hati iman: best ko kater gie? Hampeh adalah)

~ I M A N ~ said...

Takpe..
Aku pun suke zaman kanak2 kite kt U dulu..
Aku nk delete mende ni je..
Tp sbb takut terdelete skali zaman ngn 'korang yg best'..maka aku tak jadi nak delete la..
haha

Salamiah Endut said...

OMG!!! i also have this kind of box toooo!! haha..

~ I M A N ~ said...

mau disumbang jugak???
heheee

Salamiah Endut said...

itulah.. hendak pergi hantar museum lah! haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...