Saturday, October 23, 2010

It's Baking Time!

Dah berkurun aku tak buat cake..
Oven kt rumah pun dh bersawang takde org gune die..
Sian die..
Dulu time br beli, smpai die tak sempat rehat..
Skarang die diabaikan begitu saje..
Yela..tuan die ni suke buat keje bermusim..

Kejap2 musim mbakar (baking)..kejap2 musim mari mewarna (buku mewarna aku pun belum khatam lagi)..kejap2 musim menjahit (ok, aku punye baju kurung pahang masih di tahap ketiak ye..bile nk sambung ni??)

Hari ni aku kene buat 2 biji kek ceklat..
Esok mama nk bw pg rumah maksu..
Pukul 9pm aku br terkedek2 nak mulakan operasi..

Tapi, aku tak gentar sgt..sbb aku yakin aku dpt siapkan dlm masa yg singkat..
dgn penuh keyakinan tu..

Jrengg...dgn bantuan Kak NONA..segalanya menjadi mudah..=)
Hanya perlu tambahkan sedikit minyak sayuran, 3 biji telur, dan sedikit air..
Mudah bukan??

Sambil2 menunggu kek masak, aku buatla keje smbil menikmati yogurt yg enak..

=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...