Wednesday, February 16, 2011

Wear It Right: Macamana Iman lilit shawl??


Kita mulai dengan sebab, kenapa aku suka pakai shawl:

1. Ianya boleh didapati dalam pelbagai warna dan corak yang shantek2
(walaupun aku asik pakai yg plain ja..and in fact, aku x byk koleksi pun..hihi)

2. Ianya menarik dan mudah untuk dipakai
(tp dulu2 aku mmg tak reti nak lilit. Sampai dah give up suatu ketika dulu. tp skarang hasil dr pemerhatian dan trial n error cara yg lbh baik utk memenuhi syarak, maka kini aku jd lbh best dgn shawl)

3. Last but not least (yg benarnya, ini faktor utama ni..ngehehe), pastilah harganya yg masyuk itu!!
Dengan berbekalkan sepluh hengget, anda mampu mendapatkannya!
Cool bukan??
(sbb Iman dah x mampu lagi nak cari Ariani, selain dr kualiti Ariani sekarang yg semakin hampeh)

So, bagekmana Iman lilit?
Layan.layan.

p/s: cara lilitan ni blh di apply pd sebarang jenis shawl. Yang penting kelebaran, bkn kepanjangan. Sbb kelebaran yg menentukan blh tutup dada or tak. But it depends on ur creativity la. Kalau terer, anda mampu lakukannya! (i mean, mampu bg tutup dada walau dgn shawl kurang lebar)






=)

4 comments:

Xiet_Enigma said...

like like! HAHAHAA...guna laptop ekk...

len kali hapload yg lain2 lak tau... cayyalaaaa!

wafa said...

me too;). cayalah iman

hyatt^^ said...

best :)

~ I M A N ~ said...

Hehe.
Ada 1 lagi koleksi.
Tinggal nak edit n upload je.

gie: Ni adalah simptom jakun sbb br blh record video guna webcam setelah 3++ tahun lappy ini bersama aku..Selama ni blh snap gmbr je. huhu

dorang x install ke aku. aku hntr kedai pun, depa p install mende lain yg still x blh buat vids..tanya org pun, semua x blh membantu.

Last2 aku tanya pakcik google, n br tau software apa nak guna. Skarang dah blh record..ngahaha.

Next post will be on, "How to record urself using webcam!"
Tak tau bila nk buat, tp pasti akan ada punya..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...