Saturday, February 12, 2011

But the truth remains...YOU'RE GONE.




I love u so much..
though u're not as smart as ip..
i accept u the way u're..
because u're just too perfect for me..


But the truth remain.

There will be no more 'online di mana-mana'
There will be no more 'googling bila-bila masa'
There will be no more Youtube for kuliah subuh
There will be no more Friend Stream
There will be no more share apps nor share photos
There will be no more Bloggeroids
There will be no more YOU..no more YOU..no more YOU

Cause..you're gone.

=(



~R.I.P~



p/s: Tengok, tak sempat aku nak tgkp gmbar kau byk2..yg tinggal hanyalah kotak sahaja..

p/s 2: Sapa2 jumpa dia..tolong pulangkan kat aku..aku bg ganjaran berharga... ($$$$)
(yg pasti kurang dari harga dia la..kalau tak baik aku beli baru ja..)

p/s 3: Kalau aku jumpa sapa2 guna seumpama dia kt jalan aku akan cek, sbb milik aku tu ada tanda lahir..so aku blh tau kalau kamu pakai milik aku...


5 comments:

Nurul Ashikin said...

sianye dia! akak penah jumpe org pakai baju akak yg ilang sebab ade tande yg akak kenali...tp akak xtau nak buat ape waktu tu xD hope iman ade idea bile ternampak org pakai hp tu!

aYa said...

waa..sedih mcm hilang boypren ye..:D
takpe lepas ni beli HTC desire HD/ desire Z ye..

Xiet_Enigma said...

ceh.ku pikirin apa td....tp lagu tu penah mjadi salah satu lagu feberet ku...Khehehe....

Alaaa iman, patah tumbuh hilang berganti pa.

~ I M A N ~ said...

k.shiking: sedih2..
tp tak nampak gaya la nk jumpa dia balik.. dia mgkn jatuh kt tmpt yg x djumpai sesiapa..dalam longkang mungkin.. =( sbb bila call still ringing..kalau org curi msti dia dh off.

maria: lebih sedih dr hilang boipren.
Desire semua besar2..tak suke.

Gie: ngahaha.
hg suke lagu tu time hilang laptop ka?? hehe
actually tgh aku dok layan syahdu kekasih ni hilang, tetibe keluar lagu ni kt iklan tv.. kebetulan.
Betul la, bila Allah tarik sesuatu, pasti Allah akan ganti dgn sesuatu yg lebih baik..apa sj yang baik itu, Allah saja yg tahu.. =)

Ummu Amin said...

patah tumbuh hilang berganti,ganti ngan i- phone la iman..=P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...