Monday, July 18, 2011

Update Panggilan Kaabah..




Heheheee...

Saja kasi suspen sket.

Btw,
hai.. hai.. hai.. saya Iman, masih ingat saya?
Tau la sy dah lama tak update.
Tp saya masih hidup, alhamdulillah.. =)

Actually dok terfikir-fikir, erm, mcm banyak ni nak di share.. tapi tak start menulis apa pun lagi..
InsyaAllah akan dikongsi bersama pengalaman tu..tp tak dapat dijanjikan bila.
Sbb dah lama tak menulis, jadi saya tak ingat macam mana nak mengayat. hehe..
Nanti ek!


p/s: Ceceeeyyyy.. perasan tak? perasan tak?
Guna 'saya' tu... hebat perubahan.
(ngeee..tak lah, sesaje je. Nnti tukar lak.. ikut keselesaan penulis.. apa2 pun, 'saya' ke, 'aku' ke... maknanya tetap 'ana' kan?)

Ok. Semoga bertemu lagi di post baru very2 soon, insyaAllah...

p/s 2: Perasan tak? perasan tak?
Gambar tu, i buat sendiri tau.
Cramp dah tangan ni.. "ouuww..shanteknyaaaaa..tak sia2 u!" (ok, tau dah. itu yg bermain di fikiran anda sekarang. sy dpt bace. tq in advance :p)

p/s 3: Sangat bersyukur jumpa link ni.. siaran live dari Masjidil Haram. Kalau kat bilik hotel di Makkah, kami sentiasa ON siaran ni.. 24jam. Walau kami tiada di bilik. hehe.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...