Sunday, April 24, 2011

Update.

Hari ni masuk hari ketiga aku berseorangan di rumah. Mama dan abah ke negeri seberang untuk menghadiri konvokesyen adindaku Salman Salim. Selamat dah dia menghabiskan theory2 dentistry selama 4 tahun. Tinggal lagi setahun utk menghabiskan klinikal pulak. Semoga dipermudahkan baginya. Amiin.


Kenapa aku setia tinggal kat rumah dan tak ikut mereka??

Sebab..

Aku berkhidmat untuk rakyat Baling dan sekitarnya. ---> ONCALL DAA..

Tapi mama tak pergi berdua saja dengan abah, kakak ikut sekali (kak maya).

Mereka akan balik semula insyaAllah dalam 2-3 hari lagi (cepatlah...cepatlahh.....).


Ok.

Cukup setakat ini dahulu.

=)


Orang bujang punya lauk..
(weyy...weyy...bukan malas la..mmg suka makan gini ja :p)

Tak percaya, tengok bawah ni:


Kat kedai pun aku order yang ni paaa...
(cuma presentasi dia ja sedikit baik la dari aku..huh, blh makan sudaaa..)



p/s: Esok perlu bertolak pukul 6 pagi sbb akan ke Alor Setar. Ada taklimat.

(Whatt??? ENAM PAGII???? BIAR BENNNAAA.....)

Ya, mmg benar. Tapi dengan driver. hehe... aku sambung tidur dalam kereta. jangan risau.. :p


Ok, penutup kata.. mari aku hidangkan kalian dengan lagu yang super best ni.. br 1st time dengar terus dia menangkap telinga ini. Huda Meow yang kenalkan lagu ni.. dia yang bertanggungjawab... anyway, thanks Huda.. =)





2 comments:

Xiet_Enigma said...

lagu tu seswai sgt la ngn keadaan hg yg bersendirian kt umah tuuuu.haha..

psstt...hang amek masa brapa lama nak prepare mknan hg tu? agak2 sempat perut kena terjah angin ka tak? haha eh, tak tak cik iman skang dh terer masak dah.... betollll xtipuuuuu.

~ I M A N ~ said...

HAA??
APA? APA?
ULANG SOALAN? *respon pada soalan


OOOO.. MMG PUN *respon statement kedua. yg tu blh di baca dgn jelas dan difahami. ngahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...