Wednesday, April 6, 2011

Rasa BERTUHAN.

Ini merupakan lagu fav aku n gie time kami menjadi roomate kat UM dulu. Dengar lagu ni mesti hati tersentuh, i cant explain it.





Herm..dulu ada kontroversi sikit sbb Mawaddah ni kumpulan bawah Al-Arqam. Tapi personally aku rasa kebanyakan lagu-lagu dia tak menjurus ke arah Arqam sangat (wallahua'lam, aku tak pandai interpret sangat. tp literally dengar takde masalah la).

Malah lagu dia menginsafkan dan mengingatkan kita pada Allah dan Rasulullah.


Ini pulak versi arab. Kami dah hafal both version (dulu la.. sekarang kena tgk lirik balik kot utk version arab ni..hehe)


2 comments:

Xiet_Enigma said...

woit jgn lupa versi France... hehehe.... tetiba teringat kenangan2 dulu... jumaat mlm je, buka IKIM sebab carta nasheed. Hahahaha

~ I M A N ~ said...

a ah..
aku smpai lupa ada versi french..hehe
tak dan nak hafal yg tu. :p

bestnya blh dgr IKIM.
kt sini line tak bagus utk frekuensi tu..slalu bising. aku tensen nk dgr..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...