Wednesday, November 10, 2010

DING DONG! DING DONG!

Alloooo..
Ade org dk ni??
Apasai nya senyap sunyi ja ni??

------------------

Hehe..
ade2!
Ko ni..saje je tau, buat2 tak tau plak..
kan i dh ckp, lately streamyx cari pasal ngn i..tu la sbb i xbleh bercerita tu..byk crite nk tulis ni.. blh gastric ni kalau simpan byk2..(dah.bukan yg tu.bkn cite sedey la..ade machiam2 nk ckp, psl hidup aku la)

------------------

Antara topik yg akn dibebel nnti:
- Org baik Vs Solat (i buat status kt Fb xde org layan tau. meluat!)
- Baju kurung Pahang.. (ermm, apa dh jadik ni??)
- Ermmm..eh, itu je ke? nape rase cam byk je mende kt kepala ni..?huhu

------------------
Oh, btw aku nk btau yg lately ni aku super duper busy (kerja)..
Tiap ari aci blk kul 5.30-6.00ptg tu.. Ari ni blk kul 6.30ptg..

Byk la keje nk akhir2 tahun ni..
Dgn SKT nye (sasaran kerja tahunan), persiapan utk verifikasi stor, baki duit hospital yg dh tinggal ciput tp org still request nk beli tu beli ni (pening woo nk pikir nk gune allocation mane satu), persiapan as speker pd CPD zon utara 22/11/10 ni (gilak kau, slide aku xsiap lg..), cek stok ubat n bkn ubat (nk tgk mana item yg msh perlukan pembelian), arghhhh...hampir give up aku dgn tugasan yg hebat ni..tp aku cume xpandai buat stress. Aku akn pastikan segalanya dpt dilaksana dlm keadaan tenang dan bjaya diselesaikan mengikut due yg dirancang..

ya Allah, permudahkanlah urusanku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...