Monday, November 29, 2010

Pasepottt!!

Wheettt...wheett..

Aku teruja hari ini..
Sebab:

1. Aku amik day off hari ni (tp still pg ofis. Cuma aku nk buat kerja tnpa gangguan luar. Bunyik phone aku mintak staff angkat ckp aku xde). Aku dapat rehat yg secukupnya be4 pergi ke ofis hr ni (sbb dpt pegi lewat =) ).

2. Aku pegi buat passport hr ni.. wheehaaa.. =)
yg excited tu, sbb dah lame plan, asik tak jadi je..
hr ni br jadi kenyataan.

Jrennngggg..
Hanya 1jam dah siap (ni aku tulis blk iklan kt banner die..lupe nk snap gmbr)


Nanti ko kate aku bgaye ngn passport org lak.. ;p


Buat kt mane?
PENGKALAN HULU la..
ingat cikai?
boleh wat passport tu..
(ayat jakun gile..sila biarkan minah ni dgn dunia dia..)

Lepas siap passport, lunch dgn family..then aku bergegas ke ofis.. dh pkl 2.30..
Lari pi, lari mai buat keje.. kul 6.30 br balik.. perut lapo giles..
Then mama ajak beli barang rumah..
Aku lapo banget ni..
Lepas maghrib br kami keluar beli barang..
Aku cakap kt mama, 'mama, jom makan luar la..tak tahan lapar dh ni..teringin chicken chop'.
Mama ON je..

Dan di kedai..
Aku mengkedarah juadah ni..


Chicken Chop (small size je ye..)

Nasi goreng kampung
(tp aku mkn separuh je..share ngn mama..ayat mesti mau ada ciri2 'cover' punya..)


Aku happy.
(bukan senyuman sebenar)

Dah. Abaikan dia.

So, skarang ko btau aku..
camner la nilai cholesterol nak menurun??
huhu..





2 comments:

Xiet_Enigma said...

chettt, harap badan je cikeding, kolestrol tinggi dari empunya diri!

p/s: K.shikin, jika anda membaca, sila jangan bangga anda kurus, pi cek kolestrol dulu baru boleh berlagak OK!

Iman, sila baca ayat di bawah ini dengan intonasi yang paling hang familiar sekali;
"Fuyyyoooooo, kat pengkalan hulu pun boleh buat pasport!" Hahahaha

~ I M A N ~ said...

bukan tinggi la..
ok la tu..
border line..
haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...