Monday, September 27, 2010

Kursus ICT 27.09.10 (2)

Next.

Setelah dapat merungkai rational kenapa aku perlu berada di sini, maka aku bg la tumpuan yg lebih (read: lbh sikit dr tadi) pd penceramah.
Tapi, lama2 pikiran aku melayang kembali...
Dengan takde arah tujunye, aku snap plak gmbr minah ni..tgk tu, dh la name pun silap heja..huhu

Pastu, lps abis taklimat, kami rehat for breakfast (nasi lomak).
Perhatikan susunan makanan ni..tak ke pelik lagi menyusahkan?? Kami terpaksa buat queue dlm bentuk U-Turn.. ye la..pinggan seblah Utara, nasi seblah Selatan.. pastu, lps ambik pinggan, anda terpaksa pegi balik dari depan, untuk mulai mengambil nasi, kemudian lauk..pasaipa la depa x terpikir cara susunan yg lbh bernas lagi??
(eh, iklan lagi: Kalimat is a brand name for Calcium Polystyrene Sulfonate. It is used to treat hyperkalemia (high Potassium level in the blood) due to acute or chronic kidney failure)

Ok2..
Tak larat dah nak tulis..
Meh kite ke penutup kata..
Takde, ni point penting ni (tak jugak..tp nk bgtau jugak..)
Ingat dak td awal2 aku tertinggal laptop kan?? Arahan beriye suro bw laptop..
But akhirnya..bila tiba kpd time tugasan...
jrengg..

Lohhhh....tulis tangan weyh...siryes laptop tak berguna langsung..dh la xde wayerless utk kami menyalahgunakan perkhidmatan yg ada..
maka, alhamdulillah la kami tak berpatah balik pg2 buta tadi..
kalo dak memang nak kena pelangkung organizer ni..
huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...