Friday, September 17, 2010

Hello melloooo...!!

Salaam..

Setelah sekian lama menyepi...
Sedar tak sedar..dah 8 bln aku menyepi..
Post terakhir bulan 1..
Biase la..kegiatan bermusim gitu la gayenye.. :p

Aku bace2 balik post2 yg lepas..
Huhu..sunggoh gatal u!
Ko nak tau satu berita howt tak??

Aku dah clash la..
Hubungan tak dapat diselamatkan lagi..
Aku redha..

Aku sayang banget sama dia..
Ko blh tau bile ko bace post2 gedik aku..
Aku jujur dowh..
Tapi die taknak la pulak..
Aku terpaksa tarik diri..

Hmm..
So, skarang aku single..
Kadang2 aku rindu die balik..
Tapi bile teringat die, aku jadik benci pulak..
Dasat tu die layan aku..tak terjangke dek akal aku..
Sedih hoo..

Anyway, life must go on..
Aku bisa ajia hidup..
Semoga Allah pertemukan aku dgn insan yg lebih baik, yg sesuai dgn aku..
Allah jua yg Maha Mengetahui apa yg terbaik utk kita..

Cheer up! =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...