Tuesday, March 15, 2011

Petik stwabewy sendirian berhad...cool!! (mode: jakun)

Ok..aku memang jakun.
Baru first time berkesempatan cabut sendiri.
Tak pernah lagi sebelum ni.. tak pernah..kesian.

Oleh itu, izinkan aku ya? ya? :p

Ok. Intro:

Bayaran masuk untuk petik sendiri adalah RM10/person.
Min kena petik sebanyak 250gm. Kalau tak cukup, dia tambah la. Kalau lebih, tambah duit okay..jangan nak berangan nak ikat balik buah ke pokok.

Aku masuk bersama Yong, so kena RM20. Kutip sebanyak 500gm.






















Komen: Buah tak banyak sangat. Dah ramai yang kutip kot. Jenuh jugak nak mencukupkan 500gm tu. Kalau ada kesempatan lain, nak try tempat lain lak..

Siapa pernah pergi port yg banyak buah?? Sebab rasa macam pernah tengok gambar orang, banyak dan besar2 je buah dia.. tp tak sure tempat mana satu..

Oh, btw hasil kutipan tak dapat dirakam kerna bateri camera sudah kong sebelum acara berakhir..huhu.

p/s: Sekalung penghargaan buat adik ipar mithali (Yong) kerana sudi menawarkan diri menjadi jurukamera. Wuuu.. best gillllllaaaaaa!! (hehehe..)

5 comments:

Xiet_Enigma said...

hang dah mcm amoi yang empunya farm tu lah! and kesian adik ipa hang kena melayan meroyan hang tu...Hehe

~ I M A N ~ said...

ada rupa ka??
huhu..

yong memahami kehendak aku..
aku tak suruh la..tp aku alu2kan je..
:p

~ I M A N ~ said...

btw, hang ni, hat tak howt tak howt semua bg ke aku..
tipu2 la sket puji comey ka..apa ka..

Xiet_Enigma said...

Ok2...puji la... comey laaa...strawberri yang hang petik tu... pandai hang pilih...kuruih2 mcm hang gak...hat makan kena sekati baru kenyang...pandai hang pilih naa :P

~ I M A N ~ said...

hg memang jujur.
i like.
haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...