Wednesday, March 9, 2011

Mari Berfondue Bersama Iman.

Ok..tajuk mau gempak ye.. macam acara istimewa gitew (ceceyyy, macam ada ja orang nak terpengaruh.. ;p)

Suatu ketika dulu, aku pernah kepingin banget mau rasa itu fondue..maka aku menyatakan hasratku itu di sebuah laman soSIAL yang hanya ingin dikenali sebagai mukabuku (bukan nama sebenar).


Lalu dengan girang sekali kawanku,Loh (juga bukan nama sebenar) meng'tag' aku pada gambar2 yang tak sewajarnya, seperti yang dapat dilihat pada gambar di bawah:


Arrgghhh..ia menambahkan lagi keinginan aku untuk mencoba mende alah ni..

Hari berganti hari, bulan berganti bulan..aku hanya mencari-cari peluang yang membolehkan aku memenuhi keinginanku ini (eeiiii...ayat memualkan).

Nak dipendekkan cerita, minggu ketiga bulan Feb, aku berjaya menjejakkan kaki ke Kuala Lumpur yang bukanlah bumi asing bagi aku. Pergi tu purposely nak jumpa kawan-kawan yang dah lama tak bersua muka.

Jadi dikesempatan itu, aku mengambil peluang untuk memenuhi impian yang masih belum terlaksana. Wheheeee...







Ini lah dia tetamu kehormat dalam title kt atas tu..


O ooo...kami dah termembazir secebis stoberi..huhu. sayang.


PUAS HATI AKU! hehe. alhamdulillah..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...