Sunday, June 5, 2011

XXXtra..



Rasanya lebih 5 bulan aku ngidam nak mende alah ni..

Aku terpengaruh ngan iklan kat radio.. (semua ni, iklan yg bersalah!)
Asik masuk kereta, mesti keluar iklan ni..
Meleleh saliva aku setiap kali dengar iklan dia..
Risau je kalau tak dapat cari, kang kempunan plak anak kt dlm perut ni.. (MERAPU!!)


Akhirnya, tanggal 2 Jun 2011, berjaya ketemu kedai ini di Jusco Perda..
Tak pernah mencari pun, tapi kebetulan ternampak kelibatnya kt situ, maka aku apa lagi.....

Gambar ini diambil oleh mamaku.. itu sbb kepala masuk sekerat je ye tuan2 puan2 sekalian.

Dengan excited sekali aku membuka bungkusan tersebut..

Dan....

Kecewa.




KENAPA MUKA DIA TAK SE'BEST' DALAM GAMBAR?????????

MANA BAWANG-BAWANGAN YG DIPOTONG DADU ITU??


p/s: Huh.

p/s 2: tapi aku makan dgn girang jugak... asal dah tak ngidam lagi lps ni...

p/s 3: dia kata 'prolong ur satisfaction'.. tp tak ah, terbantut ada.

=)
(p/s 4: eh, kenapa aku perlu tersenyum di situ? bkn kah ini post tak puas hati? pelik. erm, oh..mgkn sbb aku bajet senyumanku menawan. yeah. tau dah.)

p/s 5: ehhhh...ala.baju biru tu. asik pakai bj tuuu je. ok, nnti i beli bj baru ye.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...